23 września 2023

Stan uśpienia

Od dnia 23.09.2023 obowiązuje przerwa techniczna na czas nieokreślony!

Tak jak zapowiedziałam, Koi Paradise zostaje zawieszone na czas nieokreślony. Tym razem zawieszenie zostaje określone nazwą "przerwa techniczna", gdyż tym właśnie jest - blog zostaje zawieszony nie, "bo nie mam czasu/chęci", tylko dopóki nie zostanie odrestaurowany. Nie jestem w stanie powiedzieć, ile to zajmie, dlatego o każdym kamieniu milowym będę starać się pisać na naszym Discordzie.

Przez okres przerwy technicznej możecie jak najbardziej wysyłać opowiadania i formularze, jednak nowe serie i postaci nie będą publikowane. Jedynie już rozpoczęte wątki będą pojawiać się dalej, dodatkowo nie będzie przez okres przerwy technicznej podsumowań (punkty za swoje opowiadania otrzymacie po zakończeniu przerwy).

Nie wszystkie postaci pojawią się na nowym Koi Paradise!! Jeżeli chcecie, by Wasza postać została zachowana, zgłoście się proszę do mnie na Discordzie, oznaczając mnie rolą lub nazwą użytkownika. Powodem do tej decyzji jest fabuła, jaka została zaplanowana na wytłumaczenie zmian. Każda postać, która pozostanie z nami po przeprowadzce, otrzyma osiągnięcie Spuszczeni w rzekę (wytrzymanie przerwy technicznej 2023) i 1 punkt karmy. Możecie też otrzymać punkty karmy za aktywne i wartościowe uczestnictwo w odnowie bloga. Każda propozycja zostanie rozpatrzona!!

Dla osób, które pragną dołączyć, a nie mają pewności, czy blog wróci: zapraszam Was na naszego Discorda, tam wszystko będzie na bieżąco. Czekamy na Was!

Link do Discorda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz