1 lutego 2023

Podsumowanie stycznia

Ahoj, moje rybunie, rybeczki!

Minął nam styczeń, pierwszy miesiąc roku i bardzo cichutki w progach Koi Paradise. Nie mam co się Was czepiać, wreszcie poczułam, jak to jest nie mieć w ogóle czasu, a i sama nie byłam przecież aktywna. Tylko dwa opowiadania wpłynęły na główną od ostatniego podsumowania, co być może również jest osiągnięciem, ale takim małym, odpowiednim dla zajętych ważniejszymi sprawami rybek.

Nowości

Jeśli dobrze kojarzę, nic nam się nie zmieniło, poza tym, że został dodany licznik do kolejnego podsumowania. Nie będzie on jednak zawsze używany.

Ilość słów

  1. Na pierwszym miejscu Akhifer, 1411 słów w 1 opowiadaniu.
  2. Na drugim Feliks, kolejna gwiazda, 202 słowa w 1 opowiadaniu.

Bonusy

Mistrzem Miesiąca została nasza gwiazdka Feliks. Dodatkowo otrzymuje on wraz z Akhifer bonus w formie podwójnej nagrody za podsumowanie, gdyż są jedynymi dwoma rybkami, które coś napisały. No i nie zapomnijmy o nagrodzie dla administracji - Ferki i Akahity - za sprawowanie władzy nad naszym stawem!

Nieobecności

  • Akahita, Leon i Valia są na nieobecności kolejno do: 10.02., 15.02. i 15.02.
  • Brae, nasz Brae na częściowej nieobecności.


Dziękuję Feliksowi, że dał radę coś napisać pomimo swojego braku czasu i mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu będzie już spokojniej i damy radę uzyskać większą aktywność. Trzymajcie się tam, kochani i powodzenia w zaliczaniu!

~ Akhifer

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz