Wyzwania

Wyzwania są nie dla mięczaków, a dla twardych, pewnych siebie ryb, które nie zamierzają wycofać się przed niczym! A przynajmniej tak mówi Redfish, który odpowiedzialny jest za znajdywanie nowych wyzwań dla członków ławicy i organizowanie nagród za ukończenie ich. Za każde wyzwanie można otrzymać osiągnięcie, perły oraz AP, a za ukończenie 4 wyzwań (nie muszą być z rzędu) dodatkowo można otrzymać 1 punkt karmy.

Wymagania:
◊ Opowiadanie musi być jednostrzałowcem, tzn. nie być częścią żadnej serii.
◊ Opowiadanie musi być zatytułowane w następujący sposób:

Od [imienia] - "[Tytuł wyzwania]" (wyzwanie)


◊ Opowiadanie musi zawierać narzuconą odgórnie fabułę.
◊ Wyzwanie jest uznane za zaliczone, jeżeli spełnia potrzebne wymogi.
◊ Wymogi oznaczone gwiazdką (*) są nieobowiązkowe.

Obecnie dostępne wyzwania

Tytuł: Ciemno tu jak w... bardzo ciemno
Opis: Spędzasz sobie spokojnie dzień, gdy nagły wir wciąga Cię w jakieś tajemnicze podziemia. Musisz znaleźć jak najszybciej wyjście! W całych podziemiach jest tak ciemno, że nie jesteś w stanie zobaczyć nawet własnych płetw, więc musisz polegać na innych zmysłach.
Wymogi:
▢ Opowiadanie musi mieć minimum 700 słów
▢ W opowiadaniu, po wpadnięciu do podziemi do czasu wyjścia z nich, nie wolno używać wizualnych opisów
▢ W opowiadaniu może pojawić się opis co najmniej jednego pomieszczenia*
▢ W opowiadaniu może pojawić się tekst piosenki (z linkiem do niej na początku bądź na końcu opowiadania)*
Nagrody: 100 p, 2 AP ; za spełnienie wszystkich wymogów: +100 p, +2 AP, Po co komu wzrok?
Zaliczenie: [---]

Ukończone wyzwania

Tytuł: A gdyby tak... nie istnieć?
Opis: Karp spędzał swój dzień normalnie, gdy nagle... stał się niewidzialny. Nie tylko niewidzialny! Zdawało się, że nikt go nie pamięta, nie wypowiada jego imienia, nawet nie nawiązuje do niego. A jego miejsce zajmuje ktoś zupełnie inny albo pozostaje puste. Opisz przygody "zapomnianego" koi i jaka jest jego reakcja.
Uwagi: Wyzwanie na końcu musi zawierać puentę, jak to wydarzenie wpłynęło na karpia.
Nagrody: 3 AP, 20 pereł
Zaliczenie: Nirimi

———————⁐———————

Tytuł: Ludzka plaga powraca
Opis: Podobno ludzie na nowo zaczęli odwiedzać Zbiornik. Wpływają do niego w jakiś dziwnych okularach, przez które wyglądają śmiesznie i grzebią przednimi kończynami w dnie Zbiornika, wyciągając stamtąd różne przedmioty. Zbieracze narzekają, że z ich winy nie można nic już znaleźć. Opisz, jak twoja postać zniechęca ludzi do poszukiwań.
Uwagi: W opowiadaniu musi być zawarta co najmniej jedna pozytywna interakcja z człowiekiem.
Nagrody: 2 AP, osiągnięcie Pogromca Ludzkości
Zaliczenie: Nirimi

———————⁐———————

Tytuł: Widmo koi czy tylko mutacja?
Opis: W głównej siedzibie ławicy mówi się o pewnym karpiu koi, którego widują tylko nieliczni. Koi ten świeci w ciemności i pojawia się tylko nocą, a dokładniej mówiąc tuż przed świtem. Nikt nie wie, kto to jest ani skąd się wziął, nikt nie ma też odwagi podpłynąć bliżej i się tych rzeczy dowiedzieć. Ty postanawiasz zdobyć te informacje. W jaki sposób? To już zależne od Ciebie.
Uwagi: W opowiadaniu musi zostać umieszczone imię dziwnego karpia i pojawić się dwa razy.
Nagrody: 2 AP, 30 pereł
Zaliczenie: Akhifer

———————⁐———————

Tytuł: Wielki stwór w wodach Zbiornika
Opis: Odbywają się prace nad wykopywaniem nowych nor dla coraz liczniejszej społeczności Zbiornika, kiedy nagle coś wydostaje się spod ziemi i ucieka. Plotki na ten temat stają się coraz głośniejsze, coraz więcej karpi zgłasza, że to widziało. Pewnego dnia sam trafiasz na owego legendarnego stwora, który okazuje się być wręcz przeolbrzymią żabą.
Uwagi: Zadecyduj, czy żaba będzie agresywna, czy nie i na końcu się jej pozbądź.
Nagrody: 2 AP, 20 pereł, osiągnięcie Żabobij
Zaliczenie: Psyche

———————⁐———————

Tytuł: Inwazja ślimaków
Opis: A cóż to? W Twoim domu zalęgły się jakieś ślimaki! Nie masz pojęcia, skąd się wzięły i co to za gatunek, ale wiesz, że jeśli się ich nie pozbędziesz, zjedzą wszystkie Twoje zapasy. Szybko! Może prędkością nie powalają, ale ilościowo są wręcz przytłaczające...
Wymogi:
▣ Opowiadanie musi mieć minimum 600 słów
▣ W opowiadaniu musi pojawić się sposób poradzenia sobie ze ślimakami
▣ W opowiadaniu może pojawić się cudza postać jako postać drugoplanowa*
Nagrody: 40 p, 4 AP, Pogromca Ślimaków ; za spełnienie wszystkich wymogów: +20 p, +2 AP
Zaliczenie: Nirimi

———————⁐———————

Tytuł: Religijna przysługa
Opis: Łowcy ostrzegli, że w pobliżu Wielobarwnej Polany pojawił się nowy drapieżnik, Ty musisz się tam jednak udać, by zebrać korzenie roślin na rozkaz Kapłana. Czemu wybrał akurat Ciebie? Nie wiadomo. Wiesz tylko, że dostaniesz całkiem niezłą sumę, jeśli się spiszesz.
Wymogi:
▣ Opowiadanie musi mieć minimum 400 słów
▣ W opowiadaniu musi pojawić się opis wyglądu drapieżnika
▣ Drapieżnik może należeć do istniejącego już gatunku*
Nagrody: 100 p, 2 AP, Sługa Kapłana ; za spełnienie wszystkich wymogów: +20 p, +1 AP
Zaliczenie: Akhifer

Tytuł: -
Opis: -
Wymogi:
▢ Do zrobienia
▣ Wykonany
Nagrody: perły + AP + osiągnięcie
Zaliczenie: [link-do-opowiadania | Imię ryby]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz