6 marca 2022

Labirynt Zielonych Barw - wiosenne wydarzenie

Labirynt Zielonych Barw

Moi drodzy, przed nami kolejne wydarzenie! Oto Labirynt Zielonych Barw, wydarzenie fabularne, które polega na napisaniu serii opowiadań - ale to dopiero w zasadach. W wydarzeniu może wziąć udział każdy i z tą myślą zostanie ono rozpoczęte. 

  • Wydarzenie będzie trwać w dniach 06.03 - 16.04 do godziny 21:00, czas będzie odliczany w liczniku na pasku bocznym oraz na dole postu.
  • Aby ukończyć Labirynt, należy wykonać 6 losowo wybieranych zadań Labiryntu.
    • Na początku każdy otrzyma 1 zadanie Labiryntu.
    • Opowiadanie z Labiryntu musi mieć min. 700 słów.
    • Za każde opowiadanie z Labiryntu postać dostaje 3 AP i 120 pereł niezależnie od tego, czy ukończy wydarzenie.
    • Zadania może wykonywać tylko jedna postać osoby.
    • Tytuł opowiadania z Labiryntu musi być zakończone "(Labirynt)".
  • Za ukończony Labirynt postać otrzyma dodatkowe 4 AP, 200 pereł, tytuł "Uciekinier Labiryntu" oraz 1 punkt karmy.
  • 17.04 pokaże się post podsumowujący. Zostaną w nim zawarte następujące informacje:
    • Kto ile zadań wykonał, jakie nagrody zdobył oraz ile słów napisał w sumie.
  • Wydarzenie jest fabularne, ale nie włącza się w kanoniczne opowiadania. Można powiedzieć, że jest to sen albo masowe halucynacje.

Wprowadzenie do fabuły: 

» Zmiany w pływach wody odkryły wejście do tajemniczego labiryntu. Jest to przeogromna jaskinia pod dnem Zbiornika, o której nie wspominają żadne istniejące zapiski. Z tego powodu zostaje zorganizowana ekspedycja, a Ty jesteś jednym z koi, które zgodziły się wziąć udział. Każdy płynie sam, ze swoimi zapasami i plikiem kory do robienia notatek. «

Każda z obecnych osób dostaje swoje pierwsze zadanie.

  • Akhifer/Irysahyta: Spotykasz na drodze zagubionego, wygłodzonego karpia. Obcy prosi Cię o odrobinę jedzenia, jednak nie może nic w zamian zaoferować.
  • Feliks: Atakuje Cię mięsożerna roślina poruszajca się z ogromną szybkością.
  • Romelle: Twoją ścieżkę zasypały kamienie. Jeżeli Twoja siła wynosi >7, możesz usunąć te kamienie z drogi własnopłetwnie. Inaczej musisz poszukać czyjejś pomocy, niekoniecznie od ryby.
  • Tenebrae: Podczas pływania wśród krętych korytarzy nagły prąd zabiera Ci notatki. Musisz je pozbierać.
  • Aura/Nirimi: Spotykasz się z innym podróżnikiem, który daje Ci wskazówki, jak przedostać się do kolejnego pomieszczenia. Starasz się zastosować do jego wskazówek.
  • Tafla: Jakiś dziwaczny stwór zastąpił Ci drogę! Okazuje się być równie inteligentny co Ty i o dziwo przyjazny. Pragnie Ci pomóc przepłynąć dalej. Ty nie wiesz, czy można mu ufać.
  • Leon: Wpływasz do lodowej komnaty. W jednej ze ścian zamarznięty jest jakiś starożytny trup. Szybko dociera do Ciebie, że Ciebie również może to spotkać. Próbujesz uciec.
  • Psyche: Na Twojej drodze staje stado podwodnych, śmiertelnie jadowitych pająków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz